Perundingan Awam | |
Lembaga Pelabuhan Miri ingin melibatkan orang awam dalam meningkatkan penyampaian perkhidmatan kami. Kami menghargai orang awam untuk mengambil bahagian dalam rundingan awam yang diberikan oleh kami. Maklum balas anda akan pergi terus ke / unit jabatan berkenaan untuk menambah baik penyampaian perkhidmatan untuk pengalaman pelanggan yang lebih baik dalam masa akan datang. |
|
Panduan E-Penyertaan | |
Ini adalah laman sesawang rasmi Lembaga Pelabuhan Miri, platform maklum balas kami untuk menyediakan saluran maklum balas daripada orang awam dengan agensi kami. Kami mengumpul maklum balas awam untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan pelanggan kami dari semasa ke semasa dengan maklumat secara langsung daripada orang ramai bagi melibatkan orang awam bersama dan di samping menggalakkan warganegara yang aktif. Lembaga Pelabuhan Miri, bagaimanapun, mempunyai hak penuh untuk mengharamkan / memadam apa-apa bahan atau komen yang melanggar mana-mana syarat-syarat TOUR termasuk tetapi tidak terhad kepada komen yang berikut: Melemahkan atau penyalahgunaan kepercayaan
menggalakkan diskriminasi
Menggalakkan aktiviti haram.
Melanggar mana-mana hak harta intelektual undang-undang atau
Melibatkan ancaman kepada keselamatan
Melanggar privasi orang lain
Mengandungi bahasa yang mencemarkan.
Melanggar undang-undang, peraturan-peraturan dan dasar.
Kami ingin pelanggan kami mengambil bahagian untuk membantu kami mengumpul maklumat melalui Borang Maklumbalas Pelanggan. Borang Maklumbalas Pelanggan juga boleh dimuat turun di bahagian Muat Turun > > Pelanggan > Borang Maklum Balas Pelanggan. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih. |
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
||||||||||||||